Jak przygotować plik?
Jak sprawdzić i przesłać plik?
Nasz system bezpłatnie zrobi to za Ciebie po przesłaniu do nas gotowych materiałów.
Po wyborze produktu i dodaniu go do koszyka w zakładce ZAMÓWIENIA pojawi się informacja o Twoim zleceniu. Będzie ona podzielona na cztery pola. Pierwsze z nich ma nagłówek GRAFIKA. W polu tym znajduje się przycisk DODAJ GRAFIKĘ. Po jego kliknięciu zostaniesz przekierowany na stronę umożliwiającą dołączenie plików do zleceń.
Możesz dołączyć pliki do zlecenia za pomocą naszej strony. Bez żadnych dodatkowych opłat sprawdzimy przygotowanie Twoich materiałów, wygenerujemy dla Ciebie podgląd projektu do akceptacji, a także raport dotyczący błędów i zagrożeń.
Jeżeli projekt, który chcesz nam przesłać ma objętość poniżej 15 MB możesz przesłać nam go za pomocą poczty e-mail na adres: pliki@24hdrukarnia.pl. Wiadomość musi być wysłana z adresu wykorzystanego podczas logowania, w jej treści umieść numer zlecenia. Po otrzymaniu projektu poddamy go weryfikacji i o jej wyniku poinformujemy Cię poprzez e-mail. Wybór tej metody może wydłużyć termin realizacji Twojego zlecenia.